5 veelgestelde vragen

Wat is jullie levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Krijg ik mijn geld terug als ik iets terug stuur?

Als je iets terug stuurt krijg je altijd het gehele bedrag terug gestort op dezelfde rekening ( dit duurt maximaal 5 werkdagen ), mits het pakket in goede orde is ontvangen. Enkel de verzendkosten terug naar ons is voor jouw rekening. De verzendkosten verschillen per vervoerder, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Klik hier voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is zeker mogelijk. Je kan tijdens het invullen van je gegevens het adres invullen waar je jouw pakket bezorgd wil hebben. Het maakt niet uit als dit een ander adres is dan waar jij woont.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Je hebt na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om aan ons te laten weten dat je een artikel wilt ruilen of retour wilt sturen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen.

Welke betaalmothodes accepteert KingStyle?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes: iDeal, PayPal, Klarna, Google Pay, Apple Pay, VISA, MasterCard, Maestro en American Express.

Zit jouw vraag er niet tussen? Klik hier voor alle veelgestelde vragen.

KingStyle klantenservice

Om snel persoonlijke hulp te krijgen kan je contact met ons opnemen via WhatsApp of e-mail.

WhatsApp: +31 6 25 04 31 96 of klik hier.

E-mail: info@kingstyle.nl of klik .

Shopping bag 0
Bedankt voor je aanmelding