Wat is jullie levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Krijg ik mijn geld terug als ik iets terug stuur?

Als je iets terug stuurt krijg je altijd het gehele bedrag terug gestort op dezelfde rekening ( dit duurt maximaal 5 werkdagen ), mits het pakket in goede orde is ontvangen. Enkel de verzendkosten terug naar ons is voor jouw rekening. De verzendkosten verschillen per vervoerder, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Klik hier voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is zeker mogelijk. Je kan tijdens het invullen van je gegevens het adres invullen waar je jouw pakket bezorgd wil hebben. Het maakt niet uit als dit een ander adres is dan waar jij woont.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Je hebt na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om aan ons te laten weten dat je een artikel wilt ruilen of retour wilt sturen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen.

Welke betaalmothodes accepteert KingStyle?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes:

iDeal, PayPal, Klarna, Google Pay, Apple Pay, VISA, MasterCard, Maestro en American Express.

Hoe veel kost het om mijn product retour te sturen?

Een product retour sturen kost bij ons altijd €5,00. Hiermee willen we verwarring voorkomen. Als we het retour gestuurde product in goede orde hebben ontvangen worden de retourkosten verrekend met het bedrag dat wordt teruggestort.

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Als je jouw bestelling wil ruilen voor een andere maat of ander product, dan kan je onze klantenservice een bericht sturen via WhatsApp of e-mail (klik hier om contact op te nemen). Als je hebt aangegeven je bestelling te willen ruilen kan je gewoon jouw bestelling retour sturen via het retour portaal. Zodra de bestelling in goede orde ontvangen is zullen we jou de nieuwe maat opsturen. 

Is het gratis om mijn product te ruilen?

Dat klopt, het ruilen van een besteld product is volledig gratis. Echter als je meer dan een keer wil ruilen worden de retour kosten in rekening gebracht. De kosten voor een retour zijn €5,00.

Is de verzending gratis?

De verzending van jouw bestelling is altijd gratis.

Waar kan ik zien waar mijn bestelling zich bevindt?

Via de mail heb je van ons een Track&Trace code ontvangen. Via deze code kan je precies zien waar jouw bestelling zich bevindt en wanneer je bestelling binnen zal komen. 

Wat als ik niet thuis ben om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Als je niet thuis bent op het moment dat jouw bestelling wordt bezorgd dan komt de postbode de volgende dag nog een keer langs om je bestelling aan te bieden. Ben je wederom niet in de gelegenheid om je bestelling aan te nemen? Dan zal de postbode je bestelling naar een ophaalpunt brengen waar je je pakketje op kan halen.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden alleen in Nederland en België.

Kan een besteld artikel toch nog uitverkocht zijn?

Ja, het kan wel eens voor komen dat een besteld artikel toch uitverkocht is. Dit komt omdat wij niet alle voorraden zelf beheren, het kan dus wel eens voor komen dat een product niet meer op voorraad is ondanks dit wel op de website is aangegeven.

 

 

 

Shopping bag 0
Bedankt voor je aanmelding